سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سالمندان و کودکان بی سرپرست در مهاباد قدردانی شد

جمعی از مسئولان با حضور درخانه سالمندان و خانه‌های رشد و کرامت کودکان بی سرپرست از آنان دلجویی و قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در پنجمین روز از دهه فجر جمعی از مسئولان مهاباد به منظور تکریم سالمندان میهمان خانه آنان شدند، خانه‌ای که با تلاش جمعی و همت خیرین، حالا الگوی نمونه و برترکشور است.

خانم اسماعیلی، مدیر عامل خانه سالمندان مهاباد گفت: در آخرین نظر سنجی و بازرسی که از سوی بازرسان کشور انجام شد، خانه سالمندان مهاباد در تمام حوزه‌ها به صورت کامل نظر بازرسان را جلب و نمره کامل را کسب کرد و تا به عنوان الگویی برتر در کشور معرفی شود.

ماموستا امامی امام جمعه مهاباد هم در این دیدار گفت: تمام کسانی که در خانه سالمندان فعالیت می‌کنند اجر بسیار بزرگی خواهند برد و قطعاً توشه خود را برای آخرت پر خواهند کرد.

مسئولان در ادامه برای دیدار با کودکان بی سرپرست میهمان خانه‌های ژیوان و روناک، منازل رشد و کرامت کودکان و نوجوانان بی سرپرست شدند.

شجاعی، فرماندار شهرستان مهاباد در این دیدار گفت: کسانی که پس از بازنشستگی حالا در اینجا با عشق و علاقه کارمی کنند یعنی اینکه عاشق خدمت به همنوع هستند و اینجا نوعدوستی و کمک به همنوع با تلاش شبانه روزی این خادمان بی منت معنا می‌شود.

در ادامه این دیدار، یکی از جوانان خیر مهابادی ضمن هدیه چند قلم کالای اساسی، هزینه خوارو بار هشت ماهه این سه مرکز را نیز تقبل کرد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.