سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نهمین کنگره سراسری سالیانه انجمن پیوند سلول‌های بنیادی

نهمین کنگره سراسری سالیانه انجمن پیوند سلول‌های بنیادی و سلول درمانی و پرستاری پیوند ایران از ۳۰ بهمن تا دوم اسفند ماه ۹۸ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهرداد پاینده دبیر علمی و اجرایی کنگره گفت : این کنگره سه روزه توسط انجمن پیوند سلول‌های بنیادی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سرسرای همایش‌های بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

او گفت : همچنین جشن سی و یکمین سالگرد انجام پیوند سلول‌های بنیادی در ایران با حضور پروفسور «اردشیر قوام‌زاده» پدر پیوند مغز استخوان ایران همزمان با این کنگره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او گفت: ارایه مبحث تاب‌آوری در بیمار و دهنده پیوند سلول‌های بنیادی توسط «محمدرضا مقدسی» مدیر و موسس خانه تاب‌آوری در ایران، در دوم اسفندماه و رونمایی از مستند «سر عشق» که روایتی است مستند از زندگینامه پروفسور «اردشیر قوامزاده» از برنامه‌های جنبی این کنگره در کرمانشاه است.

او افزود: متخصصان بالینی، محققان، پزشکان، داروسازان، تکنسین‌های آزمایشگاه، ایمونولوژیست‌ها، سرپرستاران، پرستاران و بهداشت حرفه‌ای می‌توانند در این رویداد علمی، پژوهشی شرکت نمایند.

او با اعلام اینکه شرکت در این کنگره علمی، پژوهشی دارای امتیاز بازآموزی است، مهلت ارسال خلاصه مقالات تا ۲۳ بهمن ماه ذکر کرد.

 

 

انتهای پیام/د

وی از علاقه‌مندان خواست مقالات خود را به آدرس پست الکترونیکی کنگره به نشانی Kums ۲۰۲۰ congress@gmail.com ارسال کنند.

پاینده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ۱۹ مرکز پیوند سلول‌های بنیادی در ایران فعال است، گفت: اعضای این مراکز در کنگره کرمانشاه آخرین دستاورد‌های روز دنیا در این حوزه را ارایه می‌دهند و در ارتباط با آن تبادل نظر می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.