سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش سوانح حمل و نقل عمومی در استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ارائه راهکار برای کاهش سوانح حمل و نقل عمومی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلسه هم اندیشی ارائه راهکار‌های اجرایی کاهش تصادفات سوانح حمل و نقل عمومی با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه برگزار شد.

نورالله دلخواه  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوسی است.

 دلخواه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافری حاضر در جلسه افزود: در چند ماه اخیر حوادث جاده‌ای ناگواری رخ داده که باعث فوت جمعی از هموطنان شده و این امر باعث نگرانی‌های مردمی و مدیران ارشد در سطح کشور شده است.

او گفت: مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافری نقش مهم و تعیین کننده‌ای در جلوگیری از کاهش تصادفات و خطای انسانی و ایمنی در حمل و نقل را دارند.

دلخواه عنوان کرد: مدیران فنی باید نظارت‌های بیشتری بر ناوگان اتوبوسی و رانندگان داشته باشند و با توجه به اینکه گشت‌های راهداری به همراه پلیس راه در سطح استان فعال می‌باشند، انتظار می‌رود رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی همکاری لازم رابا این عزیزان داشته باشند.

محمد رضا رضایی معاون راهداری استان ایلام در این نشست اظهار داشت: آمار سوانح جاده‌ای که در جاده‌ها رخ می‌دهد آمار نگران کننده‌ای است و با توجه به دستورات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گشت‌های راهداری علاوه بر وظایف قبلی خود، نظارت ترابری را در جاده‌های استان عهده دار می‌شوند و نیاز است که شرکت‌های مسافری این موضوع را به عوامل زیر مجموعه خود ابلاغ نمایند.

 رضایی گفت: مشارکت بخش‌های خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل در جلسات فنی و ارائه پیشنهادات اجرایی بویژه حذف نقاط پرحادثه می‌تواند برنامه ریزی‌های آتی را مطلوب‌تر نماید.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.