سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی برق بلیت‌های الکترونیکی دربی همه را گرفت

از ابتدای رقابت‌های لیگ نوزدهم سیستم بلیت فروشی الکترونیکی در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفت، اما این موضوع با مشکلاتی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از راه افتادن سیستم بلیت فروشی الکترونیکی در از ابتدای لیگ نوزدهم، این امر در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفت و ۲ باشگاه بزرگ پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال طبق هماهنگی با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بلیت فروشی بازی‌های خود را عهده گرفتند.

به همین منظور هوادارانی که قصد خرید بلیت بازی‌های این ۲ تیم را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت مشخص، اقدام به این کار کنند. البته در بیشتر زمان‌ها برای خرید بلیت باید سختی‌های زیادی را تحمل کرد و به ندرت پیش می‌آید علاقه‌مندان به تماشای بازی سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی با معضلی به نام اختلال در سامانه بلیت فروشی مواجه نشوند.

البته به نظر می‌رسد مسئولان شرکت توسعه و تجهیز همکاری مناسبی هم با استقلال و پرسپولیس ندارند چراکه در بسیاری از بازی‌های مهم آن‌ها با مشکل محدودیت بلیت برای تحویل دادن آن‌ها به میهمان‌های ویژه شان مواجه هستند و با توجه به بلیت‌های اندکی که در اختیار مسئولان ۲ باشگاه قرار می‌گیرد، در بسیاری از مواقع نمی‌توانند پاسخگوی پیشکسوتان و افرادی که از آن‌ها مطالبه بلیت بازی‌ها را دارند باشند. طبیعی است این موضوع دلخوری‌هایی زیادی را ایجاد می‌کند.

در دربی دور رفت لیگ نوزدهم، محمد حسن انصاری فرد و همکارانش در باشگاه پرسپولیس به دلیل ناراحتی شان از مدیران استقلال در راستای بلیت ندادن آبی‌ها به پیشکسوتان سرخ‌ها قید حضور در ورزشگاه آزادی را زدند و از طریق گیرنده‌های تلویزیونی نظاره گر برد تیم شان شدند.


بیشتر بخوانید: دربی پرسپولیس - استقلال/ تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی مراجعه نکنند


این بار هم در آستانه دربی چنین داستانی در حال تکرار است و به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها برای تلافی اقدام رقیب یا نداشتن بلیت‌های کافی، در صدد جبران اتفاق بازی رفت ۲ تیم برآیند، اما نکته عجیب‌تر برخورد منفعلانه مدیران وزارت ورزش و شرکت توسعه است. آن‌ها تاکنون حتی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم به عنوان متولی فوتبال و لیگ کشور هم بلیت نداده اند و طبق برخی اطلاعات موثق وزارت ورزش به شرکت توسعه اعلام کرده به تعدادی مشخص به این وزارت خانه بلیت بدهد تا خودش در صورت تشخیص آن‌ها را به مدیران باشگاه ها، فدراسیون و سازمان لیگ تحویل بدهد.

این رویه نامناسب در زمانی که سازمان لیگ مسئولیت بلیت فروشی را عهده داشت بی سابقه بود و این سازمان با اتخاذ تدابیری مناسب رضایت همگان را جلب می‌کرد، اما از زمانیکه بلیت فروشی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز قرار گرفته است، بلیت برای میهمان‌های ویژه و پیشکسوتان به در ناپیدا تبدیل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.