به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس، یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون بالغ بر سی بار با مدیران و مسئولان بخشهای مختلف شرکت بلیت فروشی در ارتباط بودهایم تا مشکل ایجاد شده در سامانه بلیت فروشی دربی رفع شود.
او افزود: به ما گفته شده مشکل این سایت در عرضه بلیت به خاطر بروز مشکل در درگاه پرداخت یکی از بانکها است. متاسفانه این مشکل یا هر مشکل دیگری اعم از استقبال قابل توجه هواداران که وجود دارد از سوی سایت بلیت فروشی رفع نشده است. البته مدیران ارشد شرکت توسعه و تجهیز قول رفع آن را دادهاند.
یلوه خاطرنشان کرد: ما خودمان هم از این وضعیت ایجاد شده برای تماشاگرانی که قصد خرید بلیت دربی را دارند ناراحت هستیم و امیدواریم این مشکل هر چه زودتر رفع شود. باشگاه پرسپولیس به سهم خودم از هواداران عزیز پوزش میخواهم و امیدواریم هر چه سریعتر این معضل حل شود.
انتهای پیام/