سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زادمهر: بازی دربی برای فوتبال کشورمان بسیار مهم است/ تماشاگران نباید رفتار ناپسند از خود نمایش دهند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازی دربی برای فوتبال کشورمان خیلی با ارزش اشت و این دیدار مرکز توجه بسیاری از کشور‌ها است.

محمد رضا زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: خیلی خوش حال هستم که در این مقطع استقلال و پرسپولیس با هم بازی می‌کنند، زیرا هر ۲ تیم در اوج آمادگی هستند و  بازی آخرشان را با برد تمام کردند، آنچه که برایمان اهمیت دارد این است که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دهیم که در کشورمان با وجود اینکه داربی را برگزار می‌کنیم و هم حدود ۸۰۰۰۰ تماشاگر در استادیوم حضور پیدا می‌کنند.

او در ادامه بیان کرد: خیلی در مرکز توجه هستیم، رفتار تماشاگران باید به شکلی باشد که لیزر، ترقه و ... با خود به همراه نداشته باشند که نشان دهیم ما می‌توانیم شرایط برگزاری را داشته باشیم و بهانه‌ای به دست کشور‌ها ندهیم، چون که دورگروهی بازی‌های باشگاه آسیا از همین نکات اگر منفی باشد برداشت می‌کنند و علیه ما تبلیغ خواهند کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیش بینی بازی دربی گفت: بازی دربی شرایط خاص خود را دارد، تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و بتواند از موقعیت های خود استفاده کند موفق می‌شود، از نظر من خط هافبک تیم‌ها می‌توانند برنده دربی را تعیین کنند. امیدوارم بازی پر گلی را تماشا کنیم، خیلی دوست دارم نتیجه ۲-۲ یا ۳-۳ شود، چون تماشاگر راضی می‌شود و لذت می‌برد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به نبودن دیاباته در تیم استقلال گفت: دیاباته بازیکن با ارزش و خوبی است، ولی چقدر خوب است که ۲ تا تیم همه مهره هایشان را داشته باشند و با همه امکاناتشان بازی کنند و بهانه‌ای دست همدیگر ندهند. به عقیده من نفرات ذخیره تیم استقلال نفرات بسیار خوبی هستند همچنین پرسپولیس نیز نیمکت‌های خوب و قوی دارد یک بازی بسیار خوبی را پیش بینی می‌کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.