سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های کردستان معرفی شد

مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های استان با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان رسماً معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های استان با حضور سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس، مسئولان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محرم بیابانی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان نیز در این مراسم با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه‌ها مراکز علمی هر کشوری هستند و می‌توان از این مراکز به‌عنوان کارخانه‌های آدم‌سازی تعبیر کرد.

او گفت: همه ایده و نظریه در مراکزی همانند دانشگاه بروز و ظهور می‌کنند، بنابراین با داشتن ایمان و اراده می‌توان ایده‌های بزرگی در همین دانشگاه‌ها برای جامعه بشری تعریف و تبیین کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کردستان تصریح کرد: دانشگاه ما باید نگاهی اسلامی و دینی داشته و دانشجویانی بر محور اخلاق اسلامی و عدالت‌محور تربیت کرده تا در نتیجه نخبگانی متعهد، انقلابی و متخصص همانند شهید شهریاری و احمدی روشن تحویل جامعه داده شوند.

حجت‌الاسلام بیابانی با بیان اینکه بسیج اساتید بهترین ظرفیت برای پیاده کردن اسلام در دانشگاه‌هاست، تصریح کرد: باید همه مسئولان و روسای دانشگاه‌ها به بسیج اساتید کمک کرده تا اهداف مورد نظر تحقق یابد.

در پایان این مراسم، از خدمات «علی شکری» مسئول سابق بسیج اساتید دانشگاه‌های استان قدردانی و «مهدی حاتمی» رسماً به‌عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های کردستان معرفی شدند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.