سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید دریچه‌های آدم رو و آب گیر، با تحمل بار دو برابر حد مجاز استاندارد

مدیرکل استاندارد استان همدان از تولید دریچه‌های آدم رو و آب گیر، با تحمل بار دو برابر حد مجاز استاندارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مددی، مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: شرکت ذوب ریزان همدان موفق به طراحی و تولید دریچه‌های آدم رو و آب گیر کلاس C۲۵۰، مورد کاربرد در حاشیه جداول خیابان ها، با تحمل بار دو برابر حد مجاز استاندارد شد.

او با بیان اینکه شرکت ذوب ریزان همدان در سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار در کشور موفق به دریافت نشان ملی استاندارد ایران به شماره ۱۴۹۷۶ جهت تولید دریچه‌های آدم رو و آب گیر، برای نواحی تردد وسایل نقلیه و پیاده رو شد، گفت: این شرکت به تازگی با طراحی دریچه‌های خود به وسیله نرم افزار‌های طراحی و تحلیل استاتیکی و دینامیکی، توانسته وزن دریچه‌های چدن داکتیل کلاس کاری C۲۵۰، که جهت نصب در حاشیه جداول خیابان‌ها است را کاهش دهد و ظرفیت تحمل بار آن که مطابق استاندارد باید ۲۵۰ کیلونیوتن باشد را تا تحمل بار ۵۰۰ کیلونیوتن افزایش دهد.

مددی عنوان کرد: دریچه‌های آدم رو و آب گیر باید دارای ایمنی کافی مطابق با استاندارد باشند و درصورتی که از محصولات غیر استاندارد استفاده شود، موجب خسارات جانی و مالی به مردم کشور می‌شود.

مددی با بیان اینکه رعایت استاندارد‌ها در شکوفائی و پویایی اقتصاد کشور نقش موثری دارند، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران در سال رونق تولید همراه و همیار تولیدکنندگان است و آن‌ها را به سمت ارتقا و بهبود کیفیت هدایت می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان همدان با تقدیر از واحد‌های تولیدی و خدماتی که علاوه بر کارآفرینی، استاندارد‌های تولید را رعایت می‌کنند، افزود: از مهمترین راه‌های رونق تولید، افزایش کیفیت و رعایت استاندارد‌ها است و افزایش کیفیت می‌تواند علاوه بر رونق بازار داخل، مانعی برای ورود کالا‌های غیرضروری خارجی باشد.

 

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.