سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در همدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: امشب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد رضا احسانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آیین آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در همدان گفت: ۱۴ فیلم برگزیده جدید جشنواره فجر امسال در دو سینما قدس و فلسطین همدان و در پنج سالن از فردا  به نمایش گذاشته می‌شود.

او با بیان اینکه نوبت صبح پخش فیلم‌های جشنواره ویژه دانش آموزان همدان و رایگان است افزود: این سینما‌ها در دو نوبت در ساعات ۱۷ و ۱۹:۳۰ ویژه عموم پخش فیلم دارند.

او از اکران این فیلم‌ها به مدت ۶ روز در همدان خبر داد و افزود: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر امسال بعد از نمایش فیلم‌ها جلسات نقد و بررسی با هنرمندان در سالن شماره دو سینما قدس و فلسطین برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه تعهد هنرمندان و آثار خلاقانه ایشان در عرصه جنگ نرم بسیار ارزشمند است، ادامه داد: جشنواره فیلم فجر حاصل تلاش هنرمندان و آثار خلق شده دغدغه های کشور است که در قالب فیلم تولید می شود.

احسانی با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل فرهنگ و ازشاد اسلامی  در دهه فجر ایجاد نشاط و امید در جامعه است، گفت: با مشارکت دیگر سازمان ها برنامه های متنوعی برا این دهه تدارک دیده ایم و برگزاری جنگ شادی در همه شهرستان ها  و  نمایشگاه عکس حماسه حضور در همدان از جمله آنهاست.

او ادامه داد: در دهه فجر آیین نکوداشت پیشکسوتان هنر استان همدان را برگزار می کنیم.

در این مراسم از هنرمندان پیشکسوت سینما در استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.