سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان یزد

مدیر شعب بانک رفاه کارگران یزد گفت: بانک رفاه علاوه بر ارائه تسهیلات به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی استان تسهیلات پرداخت کرده است.

محمدرضا پناهنده مدیر شعب بانک رفاه کارگران یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: بانک رفاه علاوه بر خدمات و تسهیلاتی که به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان ارائه می‌دهد، به تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی استان در قالب رونق تولید تسهیلات پرداخت کرده است.

او افزود: تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات بانک و نیز اعتبارات رونق تولید به دو گروه داده شده است گروه اول این تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش به واحد‌هایی اختصاص یافته که فعال بوده اند و برای تثبیت اشتغال و توسعه کارگاهی به آن‌ها پرداخت شده است, گروه دوم به واحد‌های تازه تاسیس که برخی از آن‌ها در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

پناهنده ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بانک رفاه به بیش از ۸۰۰ نفر از کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی و نیز کانون بازنشستگان تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی به صورت مستمر در مقاطع سه ماهه و چهارماهه ارائه داده است.

او این تسهیلات را به صورت قرض الحسنه و در چارچوب دو طرح کرامت و کارا کارت بیان کرد و افزود: طرح کرامت برای تسهیلات مرابحه و طرح کارا کارت برای خرید کالای ایرانی و به منظور حمایت از تولیدات داخلی است.

مدیر شعب بانک رفاه تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان یزد را ۶۰ هزار نفر بیان کرد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.