سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خبر داد;

پیگیری مطالبات مردمی اصلی‌ترین اولویت کاری پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: پیگیری مطالبات مردمی اصلی‌ترین اولویت کاری پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: پیگیری مطالبات مردمی اصلی‌ترین اولویت کاری پلیس است و خدمت به مردم بالاترین و ارزشمندترین اعمال انسانی و مایه سرافرازی کارکنان انتظامی می‌باشد.

او ادامه داد: قطعا امنیت، لازمه حفظ استقلال یک نظام، پیشرفت و توسعه در همه ابعاد است و اگر امنیت در یک جغرافیای خاص نباشد همه دستاورد‌های اجتماعی از جمله توسعه اقتصادی نمی‌تواند محقق شود.

مهدیخانی اصلی‌ترین رسالت پلیس را افزایش احساس امنیت و رضایتمندی عموم دانست و بیان کرد: نتیجه و حاصل تمام مأموریت‌های انتظامی جلب رضای خداوند و رضایتمندی مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان ما بوده و ما باید در خدمت رسانی به آن‌ها و جلب رضای خدا با تمام توان تلاش کنیم و پیگیری مطالبات مردمی را مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت کاری خود قرار دهیم.

او با بیان اینکه تامین امنیت بر عهده یک سازمان یا قشر خاص نیست، مطرح کرد: از عموم مردم خواستاریم تا با همکاری و تعامل بیش از پیش با پلیس، امنیتی مثال زدنی در سطح شهرستان برقرار کنیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.