سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از قهرمانان فرهنگی استان کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه گفت : قهرمانان فرهنگی استان در دهه فجر تجلیل می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه گفت : امسال همچون سال‌های گذشته برنامه‌های دهه فجر پرشورتر برگزار می‌شود و به همین دلیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فضا سازی دهه فجر را آغاز کردند.

او با بیان اینکه از روز دوازدهم جشن‌های دهه فجر آغاز شده است، گفت : نمایشگاه‌ها و ویژه برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح نمایشگاه محصولات فرهنگی اعضای کانون فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری محل پرورش خلاقیت و هنر است و در این نمایشگاه علاوه بر اینکه تابلو و هنر‌های دستی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد آثار موجود به فروش هم خواهد رسید.

فتاحی گفت: روز چهاردهم بهمن ماه ویژه برنامه تقدیر از قهرمانان فرهنگی برگزار می‌شود که در این ویژه برنامه کودکان و نوجوانان جشنواره‌های بین المللی نقاشی تقدیر می‌شود.

این مسئول گفت: از نظر ظرفیت و پتانسیل کودکان و نوجوانان در شرایط خوبی قرار گرفته و برگزیده سال اسپانیا از بین کودکان کرمانشاه بوده است.

او از تجلیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱۱ محله چمن خبر داد و افزود: کودکان و نوجوانانی که در این محل زندگی می‌کنند با وجود آسیب‌های اجتماعی موفق شدند از بین ۲۴ گروه نمایشی جزو برترین کشور شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه افزود: به طور حتم این کودکان و نوجوانان قهرمانان فرهنگی هستند و باید الگوی دیگر کودکان و نوجوانان باشند.

فتاحی به ویژه برنامه معرفی و تقدیر از خانواده شهید توسلی در شهر کنگاور اشاره کرد و گفت: شهید توسلی کوچک‌ترین چهره انقلاب بوده است که در این برنامه خانواده شهید برای کودکان و نوجوانان صحبت خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.