با تصویب اعضای کارگروه کودک‌ونوجوان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در شهرستان کنگاور، به نام کوچک‌ترین شهید انقلاب اسلامی استان کرمانشاه نامگذاری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه و دبیر کارگروه کودک‌نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه گفت : در مراسمی ویژه و با حضور مسئولان شهرستان کنگاور و خانواده شهید «ابوالمحسن توسلی»، مرکز کانون پرورش فکری شهر کنگاور به نام این شهید کوچک والامقام نامگذاری خواهد شد.

او گفت : شهید «ابوالمحسن توسلی» ساعت ۱۲ ظهر ۱۷ دی‌ماه ۱۳۵۷ پس از اتمام راهپیمایی علیه رژیم پهلوی در مسجد جامع شهرستان کنگاور در نزدیکی شهربانی چهارراه شهدا این شهرستان، توسط مزدوران رژیم ستم شاهی که مسلمانان مقلد امام (ره) را به گلوله بسته بودند، پس از اصابت گلوله‌ای به سمت چپ سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فتاحی افزود: شهید توسلی سال ۱۳۴۹ در شهرستان کنگاور و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و بعد از گذراندن دوران طفولیت راهی مدرسه شد و با توجه به مدارک و سوابقی که از آن شهید در مدرسه به‌جا مانده از لحاظ تحصیل و اخلاق در بین همسالانش شاخص بود. 

او افزود: این مراسم در روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.