سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تسریع در افتتاح پروژه های درمانی و پزشکی در ایلام

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به تجهیز مراکز قابل افتتاح در حوزه پزشکی و درمانی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در جلسه‌ای که به منظور بررسی نیازمندی‌های تجهیزات پزشکی مراکز سوختگی، ناباروری و آنژیوگرافی دانشگاه در بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور دکتر رضائی مدیر بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت برگزار شد، تصمیمات ارزشمندی در جهت تجهیز این مراکز اتخاذ گردید.

او افزود: در این جلسه مقرر گردید که تجهیزات و ملزومات پزشکی و درمانی این مراکز جهت بهره برداری و آمادگی برای افتتاح در جریان سفر ریاست محترم جمهوری از سوی وزارت بهداشت به استان ارسال گردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین طبق قول مساعد دکتر رضایی مدیر بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت، قرار است که بخشی از تجهیزات و امکانات اولیه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به استان ارسال گردد.

او مطرح کرد: در این جلسه همچنین طبق قول مساعد دکتر رضایی مبنی بر استقرار دستگاه تشخیصی سی تی اسکن دوم بیمارستان امام خمینی (ره) این دستگاه در روز‌های آتی به استان ارسال خواهد شد.

دکتر کریمیان یادآور شد: قطعاً با بهره‌برداری از مراکز سوختگی، ناباروری و آنژیوگرافی؛ تحول شگرفی در عرصه خدمات مربوطه به بیماران ایجاد می‌گردد که موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر مردم شریف استان را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.