سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح در رشته‌های فناوری اطلاعات با هدف ارتقا مهارت آن‌ها برای آمادگی ورود به بازار کار خبر داد و گفت: سربازان ماهر از منابع تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار بهنیا با اشاره به اینکه سالانه تعداد زیادی نیروی انسانی در قالب دوره ضرورت خدمت سربازی در نیرو‌های مسلح پذیرش می‌شوند، گفت: با بسترسازی، مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان وظیفه می‌توان فرصت‌های طلایی برای اشتغال پایدار ایجاد کرد و سربازان پس از دوران خدمت سربازی امکان جذب در فرصت‌های شغلی را داشته باشند.

او  اظهار داشت: خوشبختانه این بستر از طریق ستاد کل نیرو‌های مسلح و برخی از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شده و این امر جدای از سایر مباحث اشتغال در استان نیست و سربازان با مهارت‌های لازم می‌توانند از تمامی منابع تسهیلاتی در استان بهره‌مند شوند.

او بیان کرد: طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح باهدف افزایش جذابیت سربازی و ارتقاء مهارت آنان در جهت آمادگی ورود به بازار کار و اشتغال در حال اجرا است.

به گفته بهنیا، در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد کل نیرو‌های مسلح، در ۱۴ رشته حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در یگان‌های نظامی استان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی متنوعی می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آموزش نیرو‌های ماهر و افزایش سطح سواد سربازان وظیفه، گفت: اجرای دوره‌های آموزشی برای به دست آوردن مهارت باعث رشد و بالندگی نیرو‌های وظیفه در دوران خدمت می‌شود.
انتهای  پیام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.