سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید صلاحیت چهار نفر داوطلب دیگر در مهاباد

چهار نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم در مهاباد تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندارشهرستان مهاباد گفت: تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأیید شدن صلاحیت چهار داوطلب دیگر، در این حوزه به ۱۰ نفر رسید.

او افزود: صلاحیت چهار داوطلب که پس از رد صلاحیت و احراز نشدن صلاحیت در دور اول اعتراض کرده بودند با بررسی شورای نگهبان تأیید و به فرمانداری ابلاغ شد.

شجاعی، در خصوص اعتراض داوطلبان در مرحله دوم بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان گفت: فقط داوطلبانی که توسط هیئت نظارت استان تأیید شده و صلاحیت آنان در مرحله اول شورای نگهبان رد شده باشد، تا ۱۵ بهمن مهلت دارند تا به نتایج اعلامی توسط شورای نگهبان اعتراض کنند.

او تصریح کرد: این افراد می‌توانند دلایل و مستندات مربوط به اعتراض خود را ظرف مدت یاد شده به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان یا از طریق دفتر مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان کشور ارسال کنند.

فرماندار شهرستان مهاباد افزود: شورای نگهبان نیز در مرحله دوم از ۱۵ تا ۲۱ بهمن به مدت هفت روز نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام و اسامی نهایی داوطلبان را در روز ۲۲ بهمن به وزارت کشور اعلام می‌کند.

منبع: صدا وسیما

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.