سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ مدال طلا رقابت‌های وزنه‌برداری فجرکاپ برای اندونزی در روز نخست

وزنه‌برداران اندونزی مدال طلای دسته‌های ۶۷ و ۷۳ کیلوگرم رقابت‌های فجرکاپ را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های وزنه‌برداری فجرکاپ در دسته ۶۷ و ۷۳ کیلوگرم که هیچ نماینده‌ای از ایران در آن وزنه نمی‌زد، با حضور ۷ شرکت کننده  از کشور‌های اندونزی، اردن، ترکیه، مغولستان و عراق برگزار شد.

در رقابت‌های دسته ۶۷ کیلوگرم و در حرکت یک‌ضرب، شرکت کننده کشور اندونزی، یعنی اکو یولی با مهار وزنه ۱۳۸ کیلوگرم بهترین حرکت را در بین دیگر شرکت کننده‌ها داشت.  

در حرکت دوضرب دسته ۶۷ کیلوگرم باز هم اکویولی با مهار وزنه ۱۷۲ در جایگاه نخست ایستاد و در مجموع با رکورد ۳۱۰ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد. مدال نقره و برنز این دسته هم به ترتیب به شرکت‌کننده‌های اندونزی (دنی دنی) و ترکیه‌ای (سزر بونیامی) رسید.

اما در وزن ۷۳ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب تریاتنو تریاتنو از اندونزی با مهار وزنه ۱۳۶ کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاد. تریاتنو با مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی و مجموع ۳۰۶ کیلوگرم، مدال طلای این دسته را از آن خود کرد و محمد احمد عراقی نیز مدال نقره دسته ۷۳ کیلوگرم را با رکورد مجموع ۲۹۲ کیلوگرم به دست آورد. شرکت کننده کامرونی با وجود قرار گرفتن نامش در استارت لیست مسابقات، روی تخته نرفت.


بیشتر بخوانید: زنگ خطر برای وزنه برداری به صدا درآمد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.