استارت لیست بازی‌های وزنه برداری جام فجر در حالی اعلام شد که تعداد شرکت کنندگان در برخی اوزان نگران کننده است.

استارت لیست مسابقات وزنه برداری جام فجربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین دوره از رقابت‌های وزنه برداری جام فجر، از امروز در استان گیلان و به میزبانی سالن ۶ هزار نفری شهدای رشت آغاز خواهد شد. طبق اعلام فدراسیون وزنه برداری ۳۴ ورزشکار در قالب ۱۳ کشور در فجرکاپ شرکت خواهند کرد و رقابت‌های دسته ۶۱، ۶۷ و ۷۳ کیلوگرم امروز، رقابت دسته‌های ۸۱ و ۹۶ کیلوگرم فردا و رقابت دسته‌های ۱۰۹ و مثبت ۱۰۹ کیلوگرم نیز روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

در این بین اعلام استارت لیست این دوره از بازی‌ها تعداد نفرات حاضر در هر دسته را مشخص می‌کند که در برخی از اوزان تعداد شرکت کننده ها، نگران کننده است.


بيشتر بخوانيد: هیچ اخطاری درباره رقابت‌های فجرکاپ دریافت نکرده ایم


در دسته ۶۱ کیلوگرم، به جز حافظ قشقایی از ایران، آنگل روزف از بلغارستان حضور دارد و در دسته ۷۳ کیلوگرم تنها ۳ وزنه بردار از کشور‌های اندونزی، عراق و کامرون روی تخته خواهند رفت. اوضاع در دسته ۸۱ کیلوگرم کمی بهتر است و ۱۰ شرکت کننده برای کسب عناوین اول تا سوم تلاش خواهند کرد. در دسته ۹۶ کیلوگرم به جز کیانوش رستمی و رضا دهدار از ایران، تنها ۳ وزنه بردار از اردن، قزاقستان و ارمنستان حاضر هستند.

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم علی هاشمی و امیر حقوقی به مصاف ۲ وزنه بردار از کامرون و یک عراقی خواهند رفت و در نهایت در دسته فوق سنگین، علی داودی از ایران با ۲ وزنه بردار از ارمنستان و یک شرکت کننده از نروژ رقابت خواهد کرد.


بيشتر بخوانيد: تلاش ۳ وزنه‌بردار ایرانی برای کسب سهمیه المپیک


رقابت‌های وزنه برداری فجرکاپ یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و ملی پوشان کشورمان علاوه بر این بازی‌ها در رقابت‌های آسیایی ازبکستان و غرب آسیا در امارات وزنه خواهند زد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار