سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام حماس: همه فلسطینی‌ها باید درباره راهبرد رویارویی با معامله قرن توافق کنند

یکی از مسئولان جنبش حماس تاکید کرد فلسطینی‌ها باید اختلافات خود را کنار بگذارند و درباره راهبرد مقابله با معامله قرن به توافقی واحد برسند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، صلاح البردویل، یکی از مسئولان جنبش حماس، در تجمع بزرگ مردمی در مخالفت با طرح آمریکایی معامله قرن، بر لزوم وحدت فلسطینیان برای مقابله با این توطئه بزرگ تاکید کرد.

او گفت: بر لزوم تشکیل کمیته ملی علیه معامله قرن تاکید می‌کنیم. زمان وحدت فرا رسیده است. همه امروز باید هویت عربی و اسلامی خود را در برابر دشمن نشان دهند. باید همه هماهنگی‌های امنیتی و توافقنامه‌های اقتصادی با دشمن متوقف شود. کرامت انسانی به ما اجازه نمی‌دهد حتی در برابر اشغالگران بخندیم.

این مقام جنبش حماس افزود: ما ایمان داریم که سرانجام بر دشمنان اشغالگر پیروز خواهیم شد. همه فلسطینی‌ها باید درباره راهبرد رویارویی با معامله قرن توافق کنند. از هیئت اعزامی سازمان آزادی بخش فلسطین از کرانه باختری به نوار غزه استقبال می‌کنیم. باید اختلافات حاشیه‌ای را کنار بگذاریم و در برابر طرح ترامپ مجرم، متحد شویم و سازوکار مقابله با معامله قرن را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.