جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مخالفت تمام و کمال خود را با معامله ننگین قرن اعلام می‌کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در بیانیه‌ای ضمن مخالفت قاطع با توطئه آمریکایی معامله قرن اعلام کرد: مخالفت تمام و کمال خود را با معامله ننگین قرن اعلام می‌کنیم و برای مقابله با آن آمادگی کامل داریم. اعلام معامله ننگین قرن توطئه جدید آمریکا برای نابودی مسئله فلسطین است. ما آمریکا را شریک کامل رژیم اشغالگر در همه جنایت‌های گذشته و آینده آن می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از ملت فلسطین در همه مناطق حضور می‌خواهیم با خطر معامله ننگین قرن علیه مسئله فلسطین مقابله کنند. ما خروج فوری و سریع از همه طرح‌های سیاسی تحت نظارت آمریکا و توقف انواع همکاری و هماهنگی با دشمن خائن صهیونیستی را خواستار هستیم. ما همچنین خواهان برگزاری نشست ملی رهبران فلسطینی هستیم که بتواند تدابیر عملی را درباره مقابله قوی با معامله ننگین قرن اتخاد کند.

جنبش حماس در بیانیه خود ضمن محکوم کردن حضور برخی کشور‌های عربی در مراسم اعلام توطئه معامله قرن افزود: از کشور‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان می‌خواهیم به صورت واضح و صریح با این معامله ننگین مخالفت کنند. ما جان خود را برای هر وجب از خاک فلسطین تقدیم می‌کنیم و هرگز به رژیم اشغالگر و حامیان آن اجازه نمی‌دهیم در این سرزمین حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار