سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دومین روز از دهه فجر؛

افتتاح ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان خوسف

در دومین روز از دهه مبارک فجر ۱۵ پروژه در شهرستان خوسف با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فاطمی، بخشدار مرکزی گفت: همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛ ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال افتتاح شد.

او افزود: این تعداد پروژه شامل اصلاح شبکه توزیع برق به روستا‌های سیوجان، تقاب و معصوم آباد با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان، برق رسانی به بلوار ورودی روستای معصوم آباد با اعتبار ۴۱ میلیون تومان، برق رسانی به گلزار شهدای روستای سیوجان و برق رسانی به روستای کلاته قصاب با اعتبار ۵۳۱ میلیون تومان می‌شود.

بخشدار مرکزی خوسف ادامه داد: برای اصلاح شبکه توزیع آب در روستای سیوجان، ۶۰ میلیون تومان کمک خودیاری مردم روستای سیوجان بوده است که با همت مردم این پروژه به اتمام رسیده است.

فاطمی اظهار کرد: افتتاح سنگ فرش روستای مهدیه با اعتبار ۶۰ میلیون تومان و افتتاح سنگ فرش معابر روستای سیوجان با اعتبار ۶۰ میلیون، افتتاح چاه بلندآب در روستای معصوم اباد با اعتبار ۲۵۹ میلیون تومان، چاه آب سیوجان با اعتبار ۱۸۱ میلیون تومان و چاه آب روستای علی آباد تقاب با اعتبار ۱۵۵ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.