سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش آموزان طبسی به راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: ۷۸ دانش آموز پسر و ۱۴ نفر عوامل اجرایی از طبس با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان گفت: در این اردو دو راوی، دو نیروی فرهنگی و دو روحانی مرد، دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه فلسفه اعزام اردو‌های راهیان نور ارتباط با شهداست افزود: این سرزمین، سرزمین پاکی است و این یادمانها در مناطق مجاهدت‌های ملت ایران را در خود جای داده است.

 فرحبخش ثانی با بیان اینکه دانش آموزان باید با رعایت نظم و انضباط از این سفر نهایت بهره مندی معنوی را ببرید، ادامه داد: اردو‌های راهیان نور فرصتی است تا جوانان تحت تاثیر پاکیزه بودن و معنویت این مناطق قرار گیرند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس با بیان این که مقام معظم رهبری حداقل پنج مرتبه در این مناطق حضور پیدا کردند افزود: مقام معظم رهبری در سفری که در سال ٧٨به مناطق عملیاتی داشتند فرمودند من سرزمین  شلمچه را یک سرزمین مقدس می‌دانم اینجا نقط‌ه ای است که ملائکه الهی شاهد فداکاری‌های مخلصانه این شهدای عزیز بودند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.