سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم ویژه دهه فجر در شهر‌های مختلف استان مرکزی

ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهر‌های مختلف استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران ویژه برنامه‌های این دهه در شهر‌های مختلف استان مرکزی برگزار شد.

غبار روبی حرم امامزاده در زرندیه

همزمان با ایام الله دهه فجر مردم، معتمدان و مسئولین حرم مطهر امام زاده سید منصور (ع) از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) را غبار روبی و عطر افشانی کردند و در این مراسم یکی از خیرین دو عدد شمعدانی به حرم مطهر این امام زاده اهدا کرد.

حضور ساروقی‌ها در حرم امامزادگان ۷۲ تن

به مناسبت دهه فجر مسئولان و اعضای شورای اداری بخش ساروق با حضور در امامزادگان ۷۲ تن درکنار گلزار شهدای شهر ساروق با امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

مسئولان و اعضای شورای اداری بخش ساروق سپس به دیدن حجت الاسلام کوهی امام جمعه ساروق رفتند.

حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرساروق در این دیدار دهه فجر را یکی از بهترین مناسبت‌های ملی و مذهبی کشور دانست.

حجت الاسلام کوهی افزود: بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزیابی تاثیر این انقلاب بر کشور‌های منطقه در دهه فجر ضرورت دارد.

رژه موتورسواران درسطح شهر دلیجان

به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران رژه موتور سواران در سطح شهرستان دلیجان برگزار شد.

گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهیدان کاظم زاده و دیدار با امام جمعه شهرستان دلیجان از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی ایران در دلیجان برگزار شد.

جشن انقلاب در آشتیان

جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در مدرسه پروین اعتصامی با حضور جهانمیرزایی فرماندار و حجت السلام نیشابوری امام جمعه شهرستان اشتیان برگزار شد.

جهانمیرزایی فرماندار شهرستان آشتیان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالگرد شکومند انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم سال‌های سال این جشن دهه فجر ادامه داشته باشدو نسل‌های آینده این پیروزی و پرچم انقلاب را به دست امام عصر (عج) بدهند و تا آن زمان یاد شهدا مثل سردار سلیمانی که را همه به ایشان افتخار میکنیم را گرامی خواهیم داشت.

بهره برداری از مدرسه استعداد‌های درخشان در ساوه

همزمان با ایام دهه فجر مدرسه استعداد‌های درخشان نیکان کاوه با ۸۰۰ متر مربع مساحت با ۲ و میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهره برداری رسید؛ و عملیات اجرایی یک واحد آموزشی هم با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.