سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا مظهر افتخار و اقتدار انقلاب اسلامی هستند

فرمانده انتظامی استان از شهدا به عنوان مظهر اقتخار و اقتدار جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت : خون مطهر آن‌ها انقلاب و نظام اسلامی ما را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان در دیدار با ۲ خانواده شهید انتظامی استان که جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح کرمانشاه نیز وی را همراهی می‌کردند، گفت : تداوم راه شهدا باعث افزایش قدرت ایران در مجامع جهانی و بین المللی شده و راه را برای هرگونه اقدام خبیثانه از سوی دشمنان را خواهد بست.

او با اشاره به گذشت ۴۱ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، گفت : امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه و یکی از قدرت‌های جهانی در بسیاری از معادلات اثرگذار است.

 جاویدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار مقاومت در جهان و مقابله با استکبار است، گفت: امروز سرسخت‌ترین دشمنان کشور نیز به قدرت کشورمان اذعان داشته و می‌دانند تجاوز به ان عواقب بسیار سنگینی برای ان‌ها خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: این اقتدار به برکت خون مطهر شهدایی نظیر سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای والامقامی حاصل شده است که جز اقتدار و صلابت کشور و دفع تجاوز دشمنان نیت دیگری نداشته اند.

او گفت: ادامه راه شهدا که برگزیدگان درگاه الهی هستند باعث سعادت و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت می‌شود و پایه‌های انقلاب و نظام را مستحکمتر از قبل می‌کند.

سردار جاویدان از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا نیز تجلیل و آن‌ها را بهترین الگو برای همه خانواده‌ها دانست.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.