سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۹۳ واحد مسکونی به مددجویان کردستانی در دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر ۹۳ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کردستان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: به همین مناسبت در ایام دهه مبارک فجر امسال ویژه برنامه‌های مختلفی در جهت ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

شیخی زاده گفت: یکی از شاخص‌های انقلاب اسلامی ایران که آن را از دیگر انقلاب‌های دنیا جدا کرد، توجه به قشر محروم جامعه بود که در این زمینه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کمیته امداد اولین نهادی بود که باهدف کمک و خدمت به قشر ضعیف با دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد.

او ادامه داد: در این نهاد همه نیاز‌های مددجویان تحت حمایت موردتوجه قرارگرفته است که در قالب ۲۹ سرفصل کاری و ۱۲۰ نوع خدمت به نیازمندان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۹۳ واحد مسکونی با هزینه کرد چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تحویل مددجویان تحت حمایت خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین برای کمک به ازدواج ۸۲۲ نفر از مددجویان این نهاد دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد شد که این تعداد شامل همه پشت نوبتی‌های دریافت کمک‌هزینه ازدواج نیز خواهد بود.

شیخی زاده گفت: پرداخت هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۲۲۰ مددجو، پرداخت ۴۲۲ میلیون تومان برای کمک هزینه درمانی مددجویان، پرداخت ۹۵۰ میلیون تومان وام کارگشایی به ۳۱۷ نفر و پرداخت ۳۰۰ مورد کمک به اجاره مسکن از دیگر برنامه‌های ویژه کمیته امداد کردستان به مناسبت دهه مبارک فجراست.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.