سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی در استان اجرا می‌شود

مجتبی جانعلی گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی برای جوانان در ایام‌الله دهه فجر امسال در استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی در سطح ادارات ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر امسال با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» طرح‌ریزی‌شده است.

او افتتاح سه پروژه عمرانی سالن باستانی مهدی‌شهر، سالن ورزشی بانوان درجزین و زمین چمن مصنوعی فوتبال سمنان را ازجمله طرح‌های قابل‌افتتاح در حوزه ورزش عنوان کرد که در طول دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: پیست موتورسواری شهرستان شاهرود از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

او عنوان کرد: گلباران گلزار شهدا از سوی جامعه ورزش و جوانان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی، برپایی نمایشگاه و جشنواره‌های ورزشی و اعزام ورزشکاران به اردو‌ها و مسابقات قهرمانی کشور از جمله برنامه‌های ورزشی و فرهنگی است که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تجمع بزرگ جامعه ورزش و جوانان در گرامیداشت دهه فجر و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اجتماع بزرگ بانوان در سالن ورزشی انقلاب و یادواره شهدای ورزشکار استان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای دهه فجر امسال عنوان کرد.

جانعلی گفت: طرح ورزش همگانی فجر تا نوروز نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است که از دهه فجر آغاز می‌شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.