سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران همزمان ۱۸ فیلم منتخب جشنواره فجر در کردستان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اکران همزمان ۱۸ فیلم منتخب جشنواره فجر از ۱۵ لغایت ۲۱ بهمن در پردیس سینمایی بهمن سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبید رستمی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ویژه اکران فیلم‌های جشنواره فجر، با تبریک ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگ و هنر ویژه ایام در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اکران همزمان فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ لغایت ۲۱ بهمن در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

اوافزود: برای بخش کودکان ۵ فیلم در صبح‌ها اکران می‌شود و به صورت کاملا رایگان خواهد بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: طی نامه نگاری‌هایی که با آموزش و پرورش انجام شده است سعی بر آن است که زمینه حضور دانش آموزان مناطق منفصل شهری در این اکران‌ها فراهم شود.

رستمی اظهار کرد: در بخش پروانه ها، نگاه نو و سودای سیمرغ نیز ۱۳ فیلم در بعد از ظهر‌ها اکران می‌شود.

او اعلام کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده مبلغ بلیط‌ها برای مردم کردستان ۱۰ هزار تومان بوده و مخاطبان می‌توانند باکس تمامی فیلم‌های این جشنواره را برای هر فیلم با مبلغ ۸ هزار تومان خریداری کنند.

رستمی اظهار کرد: تخفیف‌های متعددی برای اصناف و کارکنان دولت برای خرید این بلیط‌ها در نظر گرفته شده است که از ۱۰ درصد تا ۵۰ درصد تخفیف را شامل می‌شود.

در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام کرد که امسال مراسم افتتاحیه نخواهیم داشت و هزینه‌های این مبحث طی هماهنگی انجام شده توسط معاونت هنری و انجمن سینمای جوانان استان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.

رستمی همچنین از برگزاری مسابقه‌ای ویژه با عنوان نامه بچه‌های کردستان به بچه‌های سیستان و بلوچستان و تقدیر ویژه از ۱۰ اثر برگزیده خبر داد.

اوافزود: پیش از آغاز هر سانس در بخش کودکان و نوجوانان شاهد برگزاری جشن انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن موسیقی استان خواهیم بود.

رستمی در پایان سخنان خود به ظرفیت بسیار بالای استان کردستان در عرصه‌های مختلف هنری به ویژه سینما اشاره کرد و گفت: انتظار داریم اصحاب رسانه استان در این خصوص به صورت ویژه ورود کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.