سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه عبرت در بوشهر

نمایشگاه عبرت امشب به مناسبت دهه فجر در سالن آزادگان بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در نمایشگاه عبرت گوشه‌هایی از جنایت‌های رژیم ستمشاهی علیه نیروهای انقلابی به نمایش گذاشته شده است.

حقیقت مدیرکل اطلاعات استان بوشهر در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: دشمن با همه توان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده است و هر چه در توان داشته به کار گرفته که به لطف خداوند شکست خواهد خورد.

او با اشاره به جایگاه فضای مجازی دربین جوانان بیان کرد: دشمن با راه اندازی برنامه‌ها و نرم افزار‌های جذاب و فراگیر قصد دارد به افکار جوانان نفوذ کند و از راه‌های مختلف به دنبال دین گریزی و بی علاقگی جوانان به انقلاب اسلامی است که البته در این امر ناکام خواهد ماند.

مدیرکل اطلاعات استان بوشهر از جمله دلایل ایجاد نمایشگاه عبرت را مقابله با خباثت‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: در این مقطع حساس براساس فرمایش رهبر انقلاب اول باید دشمن را بشناسیم و بعد متناسب با آن، ضربه وارد کنیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  نیز در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها ما را به روز‌های انقلاب می‌برد و پلیدی نظام پهلوی را نمایان می‌کند.

سردار رمضان زیراهی بیان کرد: در روز‌های گذشته دیدیم که عده‌ای به خیابان‌ها آمدند و به حمایت از دولت پهلوی شعار می‌دادند که این نمایشگاه جواب محکمی به این افراد است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر هم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: جوانان انقلابی ما برای آرمان‌ها و مقدساتشان جان دادند و ذره‌ای از عقایدشان کوتاه نیامدند.

سردار غلامعلی کفاش افزود: امنیتی را که اکنون داریم مدیون همین شهدا هستیم که در مقابل ظلم و ستم دشمنان ایستادگی کردند.

او ادامه داد: در زمان رژیم ستمشاهی، انتخاباتی در کشور حاکم نبود وهمه موارد با زور و ظلم و ستم مدیریت می‌شد، اما اکنون انتخابات در همه بخش‌های مدیریتی کشور برگزار می‌شود و مردم می‌توانند بر امور نظارت داشته باشند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: نهال نو پای انقلاب اکنون تنومند شده است و با همه توان به پیش می‌رود. 

نمایشگاه عبرت تا ۲۲ بهمن در سالن آزادگان برپا خواهد بود و از ساعت ۸ تا ۱۲ برای مدارس، از ۱۴ تا ۱۶ برای ادارات و از ۱۶ تا ۲۰ برای دیگر قشر‌های مردم دایر است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.