سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهه فجر کلید گشاینده در‌های پیروزی به روی کشور ایران بود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: دهـه فجــر كليد گشاينده درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم بود كـه استقلال، آزادي و جمهوري اسلامی را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد  ضمن فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به ملت بزرگ ایران و خانواده شهدا، گفت: دهـه فجــر کلید گشاینده در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

او افزود: بهمن، ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و گل تکبیر و شهادت را در همه جای این میهن شکوفاندند.

علیخانی افزود: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

او اضافه کرد: چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

علیخانی در پایان اضافه کرد: ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل را به تمامی مردم شریف و شهید پرور استان یزد، خصوصا کارکنان خدوم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که با همدلی و همزبانی، همچنان پرتلاش در تمامی عرصه‌ها رو به سوی افق‌های روشن حرکت کنیم.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.