سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی لغزنده است

مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان شرقی گفت: راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز اما لغزنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رسول‌زاده مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان شرقی با بیان این‌که راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز، اما لغزنده است، گفت: با توجه به وجود کولاک در جاده‌ها، رانندگان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کرده و در صورت تردد نیز تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رسول‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های اصلی و فرعی استان شاهد بارش برف بوده‌ایم، بر این اساس محور‌های مواصلاتی باز، اما لغزنده هستند.

او با اشاره به مسدود بودن ۶۰ راه روستایی در استان، افزود: ۶۰ راه روستایی در شهرستان هشترود، چاراویماق، بستان آباد، سراب، میانه و مراغه به دلیل کولاک و بارش برف مسدود شده است.

رسول زاده گفت: عوامل راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی در محل حضور دارند و به تلاش خود جهت بازگشایی راه‌ها ادامه می‌دهند.

او گفت: گردنه‌های کوهستانی استان نیز به دلیل کولاک برف و وزش باد، لغزنده است رانندگان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت تردد نیز تجهیزات و امکانات موردنیاز را به همراه داشته باشند.

مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که رانندگی با سرعت پایین و احتیاط کامل یکی از الزامات تردد در محور‌های مواصلاتی استان در شرایط فعلی است، گفت: رانندگان باید با سرعت مطمعنه در راه‌های مواصلاتی استان تردد کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.