سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان اصفهان

زنگ انقلاب امروز ساعت ۹:۳۳ همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن،در همه مدارس استان اصفهان و نمادین در دبیرستان دوره دوم دخترانه فرهنگ مفضلی نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب گفت:چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بهترین فرصت معرفی داشته‌های انقلاب به جهانیان است و باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرد.

عباس رضایی افزود:اقتدار ایران اسلامی مقابل ابرقدرت‌های جهان از برکات مهم تفکر ایثار، شهادت و نهضت حضرت امام خمینی (ره) است.

او گفت:کارنامه ایران اسلامی پر از دستاورد‌هایی است که هرکدام از آن‌ها در نوع خود کم‌نظیرندودر راستای پاسداری ارزش‌های انقلاب اسلامی باید از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم در این آیین گفت:در دهه مبارک فجر ۴۰۰ ویژه برنامه ویژه معلمان و دانش آموزان استان اصفهان برگزار می‌شود.

محمد اعتدادی افزود:امروز هم ویژه برنامه آغاز دهه مبارک فجر با حضور ۹۰ نفر از مسئولان و مدیران آموزش و پرورش استانی در مدارس استان اصفهان برگزار شد.

در پایان آیین نواختن زنگ انقلاب، ۳۳۰ دانش آموز دبیرستان دخترانه فرهنگ مفضلی درناحیه یک اصفهان در ویژه برنامه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شرکت کردند.

زنگ انقلاب امروز در پنج هزار و ۴۰ واحد آموزشی استان اصفهان با حضور ۸۴۵ هزار دانش آموز نواخته شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.