مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:امسال در اول مهر ماه هیچ کلاسی را خالی از معلم نداریم و نیز از ظرفیت بازنشستگان محترم استفاده کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مهر اظهار داشت: ماه مهر، فروغ آگاهی و دانش از راه رسید و مدارس ما چشم به راه دانش‌آموزان هستند و من این ایام را تبریک عرض می‌کنم.

او با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت آموزش و پرورش در این سال تحصیلی بیان کرد: با همه کمبود‌ها به ویژه نیروی انسانی، با هماهنگی‌های انجام شده از ماه گذشته و به همت شورای آموزش و پرورش، از ظرفیت آموزش و پرورش به نحو احسن استفاده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: استاندار اصفهان در رأس این شورا کمک کرد و فرصت از مسئولان کشور را برای ما گرفت و امسال در اول مهر ماه هیچ کلاسی را خالی از معلم نداریم و نیز از ظرفیت بازنشستگان محترم استفاده کردیم.

وی عنوان کرد: ما امروز میزبان بیش از ۸۴۵ هزار دانش آموز در سراسر استان هستیم و ۸۵ هزار کلاس اولی در سر کلاس حاضر شدند.

اعتدادی در ارتباط با معضلات آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان به ظاهر استان برخوردار، اما دارای بسیاری از مشکلات است؛ به ویژه در آموزش و پرورش که در نیرو و فضای فیزیکی با مشکل مواجه است که با همکاری همه شرایط به جایی رساندیم که هیچکس احساس کمبود نکند.

او از افتتاح چند پروژه تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: در بحث فضای فیزیکی تا پایان مهرماه ما ۹۳ فضای آموزشی را به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس افتتاح خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: برنامه‌ای که امسال در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش است و این میسر نیست مگر با کوتاه شدن دیوار بین خانواده و مدرسه.

او با اشاره به برنامه‌های این اداره برای پرورش دانش‌آموزان بیان کرد: در بخش پرورشی ترویج قرآن و نماز، عفاف و حجاب و فعالیت‌های مهارتی در راستای کاهش مشکلات اجتماعی، ایجاد روحیه امید و نشاط آفرینی همانطور که مورد تایید مقام معظم رهبری است در برنامه ما قرار دارد.

انتهای پیام/م

 

مراسم نواختن زنگ مهر در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.