سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواختن زنگ انقلاب در قزوین

گلبانگ انقلاب با حضور دانش آموزان در ورزشگاه الغدیر قزوین به صدا در آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، زنگ انقلاب به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز همزمان با سراسر کشور با حضور ۲ هزار دانش آموز در ورزشگاه الغدیر قزوین نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دهه مبارک فجر به پیروزی رسید و با پیروزی انقلاب بسیاری از وعده‌های خدا در قرآن برای ما معنا شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود : خدا در یکی از آیات قرآن فرموده وقتی حق بیاید، باطل نابود می‌شود و در بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و پیروزی انقلاب اسلامی این معنا را مشاهده کردیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی (ره) قیام کردند، همه سردمداران کشور‌های دنیا از جمله امریکا، اروپا، شوروی و چین در مقابل ایشان ایستاده بودند، اما با عنایت الهی انقلابِ امام به پیروزی رسید.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی کار انقلاب آغاز شد و پایان نیافته است و قرار است این شجره طیبه که پایگاهش جمهوری اسلامی ایران است، بال گشوده و عالم را فرا بگیرد، چرا که خداوند فرموده پرچم حق، عالم را فرا خواهد گرفت.

او یادآور شد: امام صادق علیه السلام فرموده پیش از ظهور امام زمان (عج) دولتی (حکومتی) می‌آید که به ظهور حضرت متصل می‌شود و امروز همه منتظریم تا در این دوران این امر محقق گردد.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: جشن انقلاب امسال در روز‌هایی برگزار می‌شود که ایران اسلامی در شرایط سختی قرار دارد و همه امکانات دشمن علیه ایران بسیج شده است تا به نظام آسیب بزند.

هدایت الله جمالی پور افزود: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا عوامل پیروزی انقلاب را مرور کرده و با نگاه به اهداف و آرمان‌های ارزشی، مسیر آینده را پیدا کنیم.

او اضافه کرد:انقلاب اسلامی برای زنده کردن حقوق مردم و ارزش‌های دینی به وقوع پیوست و پیروزی انقلاب مرهون حضور مردم و رهبری آگاه بود.

جمالی پور گفت: در آستانه جشن انقلاب و سخت‌ترین شرایط پس از انقلاب قرار داریم لذا باید به رأی و نظر مردم و سلایق و عقاید مردم اهمیت دهیم و آن‌ها را در صحنه حفظ کنیم تا پیروزی و موفقیت شکل بگیرد.

استاندار یادآور شد: امروز همه مردم را باید فرزندان نظام بدانیم، چون دشمن دنبال تفرقه و طرح خودی و غیر خودی است تا با بر هم زدن انسجام ملی به هدف برسد به همین دلیل باید دانست تنها شناخت درست مسیر و اهداف امام و انقلاب ما را در ادامه مسیر به پیروزی می‌رساند.

جمالی پور اضافه کرد: همه وظیفه داریم حضور مردم را در صحنه حفظ کنیم و بیانیه گام دوم را چراغ راه آینده قرار دهیم و در مسیر وحدت گام برداریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.