سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه سرخس و دوغارون

اگر لایحه تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد در مجلس شورس اسلامی تا پایان فعالیت مجلس دهم نهایی شود در مناطق اقتصادی دوغارون و منطقه ویژه سرخس زمینه حضور سرمایه گذاران تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست بازدید رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های منطقه ویژه سرخس گفت: همه فعالیت‌های در استان نشان از عزم جدی مدیران برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی دارد.
 
او ادامه داد: ما شاهد عزم جدی همه مدیران و ارکان حاکمیت استان و همگرایی و تعامل برای فراهم کردن زمینه‌های توسعه اقتصادی و اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری هستیم. ۱۷ درصد فضای کسب و کار و اشتغال کشور در استان است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۲۸ هزار میلیارد تومان مجموع سرمایه گذاری‌ها در سطح استان است و ما باید به دنبال ایجاد ظرفیت‌ها باشیم.
 
رسولیان افزود: کشور افغانستان تمایل جدی به حضور سرماگذاری در استان را دارد و منطقه دوغارون و منطقه اقتصادی ویژه سرخس بهترین زمینه برای حضور سرمایه گذاران است.
 
او تصریح کرد: هر زیرساختی را که لازم بوده آستان قدس رضوی  فراهم کرده است که امیدواریم این لایحه در مجلس به تصویب برسد و زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود.
 
 
انتهای پیام//م.ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهزاد
۲۳:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دیگه فرصتی باقی نمونده اگه میشد تا حالا شده بود 'فقط یه نمایش و پروپاگاندای تبلیغاتی از طرف نمایندگان مجلسه.