سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرفه جویی ۶ میلیون مترمکعبی گاز در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مصرف گاز در مازندران دیشب ۶ میلیون متر مکعب کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران ،گفت: با همراهی مشترکان گاز استان، دیشب ۲۸ میلیون متر مکعب گاز در مازندران مصرف شد که نسبت به شب‌های قبل از آن، حدود ۶ میلیون متر مکعب صرفه جویی شد.

او فشار گاز را در استان هم اکنون مناسب اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و پیش بینی هواشناسی مبنی بر صاف بودن آسمان استان و افزایش دما تا پایان جمعه، تا ۲ - ۳ روز آینده مشکل افت فشار یا قطعی گاز در استان نخواهیم داشت.

احمدپور قطعی چند ساعته گاز در یکی از مناطق رامسر را به دلیل گرفتگی و تعمیرات خط لوله اعلام کرد و گفت: هم اکنون این مشکل با تلاش همکاران ما برطرف شده و گاز همه مناطق استان وصل است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین با توجه به پخش گزارشی مبنی بر برخوردار نبودن اهالی روستای کاوه ملک تنکابن از نعمت گاز طبیعی افزود: با توجه به اینکه این روستا در گذشته جاده دسترسی مناسبی نداشت، امکان گازرسانی به این روستا ممکن نبود، اما اکنون با ساخت و بهره برداری جاده دسترسی مناسب به روستای کاوه ملک تنکابن، قول مساعد داد گاز رسانی به این روستا تا پیش از نوروز ۹۹ انجام شود.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.