مدیر روابط عمومی شرکت گاز مازندران با اشاره به کاهش دما از هم استانی‌ها خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

صحی مدیر روابط عمومی شرکت گاز مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه مصرف گاز کشور در ۲۴ ساعت گذشته رکوردی در حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب را به ثبت رسانده است، گفت: از شهروندان و هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه جویی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

او با اشاره به اینکه مصارف خانگی در اولویت شرکت گاز قرار دارد، افزود: در مازندران فعلاً مشکل قطعی گاز نداریم اما اگر این فرایند مصرف گاز کشور ادامه یابد ممکن است افت فشار در شبکه سراسری ایجاد شود که ناگزیر مصارف گاز ادارات، صنایع و cng ها را محدود کنیم.

صخی با بیان اینکه شهروندان  برای جلوگیری از هدر رفت انرژی نسبت به عایق‌بندی در و پنجره‌ها اقدام کنند تا سایر هم‌وطنان هم از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند، گفت:البته باید اجازه داد تا هوای تازه وارد محیط محل وسایل گازسوز شده تا با کمبود اکسیژن مواجه نشویم.

صحی گفت: صرفه‌جویی یکی از اقدامات بسیار مهم است که نیازمند مشارکت همه مردم بوده و هر اندازه جامعه حضور فعال در مصرف بهینه سوخت داشته باشد صنایع وابسته به سوخت و نیروگاه‌ها با قطعی و محدودیت سوخت مواجه نخواهند شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.