سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال عرضه سومین شاسی‌بلند جنسیس در سال آینده

پس از گذشت مدت کمی از معرفی اولین شاسی‌بلند جنسیس حالا این احتمال وجود دارد که این شرکت تا سال آینده شاسی‌بلند سوم خود را نیز معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنسیس که یکی از زیر مجموعه‌های موفق شرکت هیوندای هست اهداف بزرگی برای سال‌های پیش و رو دارد. این مجموعه که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ بالاخره استقلال خود را به عنوان یک کارخانه جدا اعلام کرد قصد دارد تا خودرو‌های خاص و مختلفی را به دنیا عرضه کند. جنسیس با عرضه خودرو‌هایی مانند G70 ، G80 و G90 شروع خوبی را برای حضور در میدان رقابت با رقبای خود داشت. با این حال همه به این امر آگاه هستند که یک برند نیاز دارد تا برای مستقر بودن در مدت زمان طولانی، خودرو‌های کراس‌اوور و شاسی‌بلند نیز معرفی کند. این امر نیز به دلیل احتیاج هر کارخانه به میزان فروش بالاتر است.

سومین شاسی‌بلند در راه است

در دوران اخیر خیلی از برند‌هایی که اتومبیل ابرخودرو تولید می‌کردند به جمع سازنده شاسی‌بلند‌ها و کراس‌اوور‌ها رفته‌اند. جنسیس اخیرا اطلاعاتی را درباره اقدامات و اهداف پیش و روی خود به منابع خبری اعلام کرده است. این اطلاعات حاکی از آن است که جنسیس تلاش دارد تا خط تولید خود را مجهز به ساخت اتومبیل‌های درشت‌تر کند. جنسیس با معرفی GV80 مسیر جدید خود را آغاز کرد. این اتومبیل لوکس که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود یک شاسی‌بلند در اندازه متوسط است که شباهت فنی زیادی به خودرو G80 دارد. این اولین خودرو شاسی‌بلند جنسیس است که قرار شده در نیمه دوم امسال به بازار آمریکا عرضه شود. گفته می‌شود اخباری از یک اتومبیل با نام GV70 نیز منتشر شده که مربوط به یک شاسی‌بلند کوچک است.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که این خودرو در اواخر سال جاری به بازار عرضه می‌شود. گفته می‌شود این خودرو نیز از سیستم مشابهی در رانش چرخ‌ها با اتومبیل‌های GV80 و G80 دارد. این منابع همچنین ادعا کرده‌اند که افراد داخل این شرکت وجود یک شاسی‌بلند دیگر را نیز تایید کرده‌اند. این افراد همچنین گفته‌اند که شاسی‌بلند بعدی قرار است تماما الکترونیکی باشد و معرفی آن در اواسط سال آینده اتفاق خواهد افتاد. مسئولین جنسیس همچنین اعلام کردند که هر یک از این خودرو‌ها یک شخصیت خاص و ویژه‌ای دارند و قرار نیست که صرفا مدل بزرگ‌تر ویا کوچک‌تر یکدیگر باشند.


بیشتر بخوانید: تولید اولین وسیله نقلیه عمومی بدون راننده و سیستم نظارتی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.