سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

خبر شناسایی ویروس کرونا در استان یزد صحت ندارد

سلمانی گفت: تاکنون هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در استان یزد مشاهده نشده است.

ابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اخباری مبنی بر شناسایی دو گردشگر چینی و آلمانی مبتلا به ویروس کرونا در استان یزد، گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است.

او افزود: ساختار بیماریابی، شناسایی و مدیریت بیماری های واگیر در سراسر کشور براساس پروتکل های بین المللی و دستورالعمل های ملی فعال شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: اطلاع رسانی صریح، صحیح و به هنگام انجام می شود، هموطنان توجهی به شایعات، حواشی و مطالب غیرمستند که از منابع و مراجع رسمی حوزه سلامت صادر نشده، نداشته باشند.

هیچ گردشگری مبتلا به کرونا در استان یزد دیده نشده/ گردشگران در مبادی ورودی کنترل می‌شوند

هما خورشیدی،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: تاکنون هیچ گردشگری مبتلا به ویروس کرونا در استان یزد مشاهده نشده است.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از کشور‌ها، افزود: گردشگران ورودی به کشور در فرودگاه‌های بین المللی از طرف وزارت بهداشت کنترل شده و در استان یزد نیز گردشگران خارجی در مبادی ورودی استان کنترل می‌شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: در کشور چین نیز تور‌هایی که احتمال ابتلا به بیماری کرونا در آن‌ها وجود داشته است نیز لغو شده است.

خورشیدی گفت: هفته اول بهمن ماه نیز جشن سال نو چینی با حضور ۵۴ گردشگر چینی در یزد برگزار شد و هیچ گونه بیماری در بین این گروه گردشگر مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ی

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۰۸:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
انشالله