سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی:

اجلاسیه خادمان شهدا هفده بهمن در استان مرکزی

دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: اجلاسیه خادمان شهدا در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) دردفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در هجدهمین نشست گام دوم این کنگره گفت:
اجلاسیه خادمین شهدا با دو هدف تکریم و تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره و تبیین دستاورد‌های کلی کنگره ۱۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

سردار کریمی افزود: این اجلاسیه باید با برنامه ریزی مناسبی انجام شود چراکه اینکار می‌تواند یک فرهنگ سازی مناسب برای ایجاد فرهنگ خدمت به شهدا در جامعه ایجاد کند.

او اضافه کرد: اجلاسیه خادمان شهدا با محوریت تجلیل از خادمین شهدایی که در طول کنگره دلسوزانه کمک رسانی کردند یک ضرورت است چراکه کار آن‌ها متصل به راه شهدا است و همه باید در جهت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب به خصوص ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تلاش کنیم و در این مسیر کم نگذرایم.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: این اجلاسیه با سخنرانی سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و مداحی حاج مهدی سلحشور و با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد کشوری و استانی در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار می‌شود.

او ادامه دهد: جمعیت پیش بینی شده برای اجلاسیه خادمان شهدا بیش از ۳ هزار نفر است و تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در ذیل برنامه‌های کنگره کمک کرده اند که در کنار این اجلاسیه برنامه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه دستاورد‌های کنگره، برگزاری تئاتر و سرود پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.