سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بهاره ایلام اواسط اسفندماه برپا می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از اواسط اسفند ماه در شهر ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سعید شریفی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، نمایشگاه بهاره کالا‌های پرمصرف با قیمت تعادلی برپا می‌شود.

او هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار و در دسترس بودن کالا‌های اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید عنوان کرد و ادامه داد: کالا‌های اساسی از جمله اقلام پروتئینی ، تنقلات ، پوشاک ، مواد غذایی و سایر نیازمندی‌های خانوار‌ها با تخفیف نسبت به سطح بازار در این مراکز عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام بیان کرد: مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف است و فراخوان ثبت نام از متقاضیان آغاز شده و درصورتی که اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می‌توانند به اتاق اصناف مراجعه کنند.

او مطرح کرد: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه نظارت می‌کنند.

شریفی اظهار کرد: مکان برگزاری نمایشگاه بهاره ، سایت دائمی نمایشگاه بین المللی ایلام است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.