سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش ورزشکاران کردستانی در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور

تیم مچ اندازی استان کردستان در بیست و دومین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشور موفق شد با کسب ۱۰ نشان رنگارنگ خوش بدرخشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بیست و دومین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در مشهد برگزار شد.

در این رقابت‌ها که سه روز به طول انجامید بیش از ۸۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۲۶ استان کشور حضور پیدا کردند و مسابقات خود را در دو بخش دست راست و دست چپ اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم مچ اندازی استان کردستان با ۸ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرد و توانست ۱۰ نشان طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دهد.

در نتایج انفرادی وزن ۱۱۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان علی راستگو ۲ نشان طلا بخش دست راست و دست چپ را کسب کرد و بهروز عباسی ورزشکار کردستانی نیز توانست با غلبه بر حریفان خود در بخش‌های دست چپ و دست راست رده سنی پیشکسوتان ۲ نشان طلا را برای تیم استان کردستان کسب کند.

همچنین آرتین نادری در وزن ۷۵ کیلوگرم رده سنی جوانان دست راست و دست چپ به ترتیب ۲ نشان نقره و یک نشان برنز و در رده سنی امید نیز در بخش دست راست یک مدال نقره را بدست آورد و یوسف راستگو دیگر نماینده کردستان در وزن ۵۵ کیلوگرم با ایستادن در جایگاه سوم بخش‌های دست چپ و دست راست معلولین دو نشان برنز را به خود اختصاص داد و احمد سالارزاده نماینده استان کردستان در وزن ۸۰+ کیلوگرم رده سنی امید توانست یک مدال برنز بخش دست راست را بدست آورد.

رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی و انتخابی نفرات تیم ملی مچ اندازی کشور از روز سه شنبه یکم بهمن در مشهد آغاز و شامگاه روز جمعه چهار بهمن ماه به کار خود پایان داد.

نفرات نخست و منتخب این رقابت‌ها در اردیبهشت ماه سال آینده جهت حضور در رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا به کشور فیلیپین اعزام می‌شوند.

گفتنی است، سرپرستی و مربیگری ورزشکاران کردستانی در این مسابقات برعهده بهروز عباسی بود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.