سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۷۷ سایت در سطح استان کرمانشاه به نسل چهار ارتقا می یابند

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: از مهر امسال تا مهر سال آینده ۴۷۷ سایت در سطح استان کرمانشاه به نسل چهار و ۴.۵ شبکه تلفن همراه ارتقا خواهد یافت

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، قبادیان از مهر امسال پروژه فاز ۸، توسعه شبکه ارتباطات سیار «همراه اول» در کل کشور با هدف ارتقای سایت‌های همراه اول به نسل چهار و ۴.۵ و برخی سایت‌های روستایی به نسل سه آغاز شده است.

او افزود: از مهر امسال تا مهر سال آینده ۴۷۷ سایت در سطح استان کرمانشاه به نسل چهار و ۴.۵ شبکه تلفن همراه ارتقا خواهد یافت که سبب افزایش سرعت دسترسی مردم به اینترنت موبایل و ارتقای کیفیت می‌شود.

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه عنوان کرد: در حوزه تلفن ثابت هم ارتقای مشترکین‌ای دی اس ال مخابرات به تکنولوژی وی دی اس ال در دستور کار است به گونه‌ای که سرعت اینترنت مشتریانی که از نظر بعد مسافت در محدوده این تکنولوژی قرار بگیرند به طور متوسط به ۴۰ مگابیت در ثانیه ارتقا خواهد یافت.

قبادیان  بیان کرد: در بحث مناطق روستایی هم از مرداد امسال به کمک وزارت ارتباطات بیش از ۳۸۰ روستای استان و ۶۴ سایت اپراتور‌های تلفن همراه در سطح مناطق روستایی به فیبر نوری متصل می‌شود در این پروژه ۲۵۸ کیلومتر فیبر نوری اجرا می‌شود که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت داشته امیدواریم طی ماه‌های آینده تکمیل شود.

او با بیان اینکه با افزایش سرعت اینترنت زمینه برای کسب و کار فراهم خواهد شد، افزود: یک میلیون و ۷۵۰ هزار مشترک موبایل فعال داریم که ۸۰ درصد از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند که بخشی از علت عدم توانایی پشتیبانی برخی گوشی‌های کاربران از اینترنت است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.