سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغات پیش از موعد کاندیداها در شبکه های مجازی جرم است

فرماندار کرج گفت:پای داوطلبان انتخابات مجلس قبل از موعد قانونی به فضاهای مجازی باز نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد خطاب به کاندیداها و کاربران فضای مجازی گفت: تمامی فعالیت ها در فضای مجازی در جریان رصد و پایش لحظه ای است و هرگونه تبلیغات پیش از شروع تبلیغات قانونی، جرم محسوب شده و برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.

 غفور قاسم پور در واکنش به آغاز تبلیغات زودهنگام داوطلبان و تخلفات محرز کاندیدا‌ها با تبلیغات سوء در فضا‌ها و شبکه‌های مجازی گفت: اسامی قطعی ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد و افراد تأیید صلاحیت شده از تاریخ ۲۳ بهمن ماه به مدت ۸ روز فرصت دارند تا تبلیغات قانونی داشته باشند.

او براین اساس هرگونه تحرک و فعالیتی را تحت هر عنوانی در شبکه‌های مجازی تخلف و جرم دانست و افزود: طبق ماده ۵۶ قانون انتخابات، فعالیت تبلیغاتی پیش از موعد قانونی ممنوع بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه تحرکات مجازی دوسویه، جرم در جرم تلقی می‌شود؛ افزود: علاوه بر کاندیداها، کاربرانی که نسبت به بازنشر مطالب و تبلیغات غیرمجاز در فضای مجازی اقدام می‌کنند نیز مجرم تلقی می‌شوند و در صورت تأیید صلاحیت نیز مرتکب تخلف شده و با گزارش مستند و درج در پرونده، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.