سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی تخلف است

رئیس دادگستری استان همدان گفت: استفاده نامزد‌های انتخاباتی از امکانات دولتی به منظور انجام تبلیغات تخلف است.

عدالتخواه رئیس دادگستری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه استفاده نامزد‌های انتخاباتی از امکانات دستگاه‌های اجرایی به دلیل انجام تبلیغات در انتخابات تخلف محسوب می‌شود افزود: در صورت مشاهده با افراد برخورد خواهد شد.

او با اشاره به ماده ۵۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر گونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزد‌ها برای نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صداوسیما و نیز خطابه نمازجمعه و یا هر وسیله که جنبه رسمی و دولتی دارد، فعالیت رسمی کارمندان در ساعات اداری و استفاده از وسایل و سایر امکانات شهرداری‌ها و ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آن‌ها و نهاد‌ها و مؤسساتی که از بودجه عمومی (به هر مقدار) استفاده می‌کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و سایر امکانات مذبور، ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته می‌شود.

رئیس دادگستری استان بیان کرد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات موضوع رعایت قانون مذکور را مورد پیگیری و رصد قرار داده و با خاطیان برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان این که نامزد‌های انتخاباتی اخلاق را در عرصه تبلیغات رعایت کنند، یادآورشد: باید کاندیدا‌های انتخاباتی از تخریب یکدیگر به هر دلیلی پرهیز کنند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.