سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌ها

از ابتدای امسال بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی این استان با بیان اینکه مالیات مصوب استان تا پایان دی ماه سال جاری ۱۰۰درصد وصول شده است گفت: ۶۱۳ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال در ۹ ماه سال جاری به شهرداری ها و دهیاری های این استان از محل مالیات برارزش افزوده پرداخت شد.
 
محمدعلی غفاری افزود: از این اعتبار ۴۰۵ میلیارد و۷۴۷میلیون ریال با توجه به سرانه جمعیت هر شهر، به حساب شهرداری ها واریز شد.
 
او ادامه داد: همچنین با توجه به سرانه جمعیت، بیش از ۱۵۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از این بودجه به دهیاری ها و بیش از ۵۶ میلیارد و ۲۱۹میلیون ریال به روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.
 
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مالیات در کمک به توسعه و آبادنی جامعه افزود: این اعتبارات نقش موثری در بهبود وضعیت خدمت رسانی در شهرها و روستاها دارد.
 
 غفاری برلزوم استفاده بهینه شهرداری ها و دهیاری ها از این اعتبارات برای توسعه خدمات رفاهی وعمرانی در شهرها و روستاها تاکید کرد. 
 
غفاری بیان کرد: پارسال بیش از یک هزار میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری ها از محل مالیات پرداخت شد.
 
 
انتهای پیام/ط
برچسب ها: مالیات ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.