سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواد مخدر یکی از جدی‌ترین تهدیدات در حوزه آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: آسیب‌های اجتماعی اگر توسعه پیدا کنند همه خانواده‌ها را درگیر معضلات و تبعات فردی و اجتماعی آن خواهند کرد که بخش عمده آن متأثر از مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت : آسیب‌های اجتماعی اگر توسعه پیدا کنند همه خانواده‌ها را درگیر معضلات و تبعات فردی و اجتماعی آن خواهند کرد که بخش عمده آن متأثر از مواد مخدر است و این موضوع باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد .

او اظهار کرد: در بررسی سرنخ‌ها و شیوه ها و روش‌های سرقت ، آنچه به نظر می‌رسد این است که اغلب سرقت‌ها خرد متأسفانه توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود .

خورانی ادامه داد: برخی خانواده‌ها با مراجعه به یگان‌های انتظامی، درخواست معرفی فرزندان خود را به مراکز ترک اعتیاد دارند که با تعامل ارزنده این انتظامی با سایر دستگاه‌ها وسازمان‌های مربوطه ، این امر محقق شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان مطرح کرد: ما به عنوان طلایه داران این عرصه باید با اشرافیت اطلاعاتی و با همراهی سایر اقشار اجتماعی ، هرگونه سوء استفاده سوداگران مرگ را از آن‌ها سلب نماییم .

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.