سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

انتخابات پرشور مجلس تهدیدهای دشمنان را دفع می‌کند

هاشمی گفت: انتخابات پر شور مجلس شورای اسلامی می‌تواند تمام تهدید‌ها را از کشور دفع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۶ بهمن ماه) برگزار شد، ضمن تشکر از شهرداری تهران بابت حمایت از مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: عزیزان ما در سیستان و بلوچستان در شرایط خاصی به سر می‌برند و از محرومان هستند و خوب است که ما برادران و خواهران خود را در این شرایط تنها نگذاریم.

رئیس شورای شهر تهران درباره کمک میلیاردی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر افزود: این حمایت از سال‌ها قبل از سوی شهرداری با مبالغ سنگین‌تر انجام می‌شد، اما در این دوره با توجه به محدودیت‌های مالی این کمک‌ها محدود و شفاف شده است.

او تصریح کرد: کمک مدیریت شهری به جشنواره فیلم فجر در استفاده از زیرساخت‌های شهر تهران مانند عرشه‌ها و بیلبورد‌ها است.

هاشمی با اشاره به اینکه در آستانه نخستین سال دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم، گفت: سال پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم و انقلاب اسلامی بیش از هر سال با چالش مواجه شد و تنها چیزی که انقلاب اسلامی را حفظ می‌کند، وحدت و همدلی است.

او تأکید کرد: وحدت به معنای تک صدایی نیست و باید بدانیم وحدتی ارزشمند است که با صدا‌های مختلف همراه باشد، نه اینکه بخواهیم صدا‌های مخالف را حذف کنیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: متأسفانه از تریبون‌های مختلف مطالبی برای تخریب افراد و شخصیت‌های سیاسی مطرح می‌شود که متأسفانه امکان پاسخگویی نیز به طرف مقابل داده نمی‌شود و باید اعلام کنم بنا به گفته رهبر معظم انقلاب، انتخابات پرشور می‌تواند تهدیدها را از سر کشور بردارد.

او تأکید کرد: امیدواریم شورای نگهبان با سعه صدر بیشتر برای برگزاری پر شور انتخابات مجلس عمل کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قاسم
۲۲:۵۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی