رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت:فضای شهرستان ها هنوز انتخاباتی نیست و ما وظیفه داریم تا شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امین بابایی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت:در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات نیازمند وحدت رویه هستیم و به نظر می رسد آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است.

وی افزود: استان تهران خاص و ویژه است و عدم تبیین صحیح حجم خدمات ارائه شده دولتی از سوی روابط عمومی فرمانداری ها پذیرفتنی نیست.

بابایی گفت: فضای شهرستان ها هنوز انتخاباتی نیست و این در حالی است که همه ما وظیفه داریم تا شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم .

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی برگزاری باشکوه انتخابات وظیفه تک تک مدیران روابط عمومی های فرمانداری هاست .

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد:مهم ترین وظیفه روابط عمومی فرمانداری ها به عنوان نوک پیکان، ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات است.

وی افزود: اگر امروز دشمن با تمام ظرفیت رسانه ای در حال فعالیت برای پمپاژ ناامیدی به مردم است این ناشی از خلا جدی اطلاع رسانی روابط عمومی ها در تبیین خدمات دولت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار