سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۱۶ ساخت و ساز غیرمجاز در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: ۱۶ ساخت و ساز غیرمجاز در محمودآباد تخریب شد و ۹ هزار مترمربع زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری داده شده به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با حضور مسوولان جهاد کشاورزی، نماینده دادستان و مأمورین نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد، ۱۶ مورد دیوارکشی و بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان تخریب و ۹ هزار مترمربع اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده به چرخه تولید بازگشت.

او با اشاره به انجام دهگردشی‌های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت، افزود: سه فقره بنا و ۱۳ فقره دیوارکشی غیرمجاز در ۱۱ هزار و ۸۶۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی بخش سرخرود این شهرستان تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون برخورد خواهد کرد، گفت: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی این شهرستان به طور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی بوده و بازدید مستمر کارشناسان برای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی به طور جدی دنبال می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه توسعه و تقویت کشاورزی می‌تواند به عنوان فعالیت‌های اقتصادی نقش موثری در ارتقاء درآمد و تحقق اهداف توسعه کشاورزی پایدار داشته باشد، از مالکان اراضی زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی خود اجتناب کرده و برای مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی تابعه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.