سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم صدرنشینی شهرداری بم در هفته چهاردهم فوتبال بانوان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، چهارم بهمن ماه با صدرنشینی تیم شهرداری بم به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه، چهارم بهمن ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و در آخر با صدرنشینی تیم شهرداری بم پرونده بازی‌های امروز به پایان رسید. نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

ملوان بندر انزلی ۰ - ۴ وچان کردستان

تیم  فوتبال بانوان ملوان نتیجه بازی با وچان را در این هفته واگذار کرد تا ۳ هفته پشت سر هم ناکام نیم فصل دوم مسابقات لیگ باقی بماند. در این بازی مرضیه نیکخواه، سمیه خرمی، فروغ موری و فاطمه مخدومی گل‌های تیم وچان را به ثمر رساندند.

ذوب آهن اصفهان ۰ - ۳ هیات فوتبال البرز

تیم فوتبال بانوان هیئت فوتبال البرز در این هفته توانست حریف اصفهانی اش را با گل‌های سارا قمی از پیش رو بردارد و طعم دومین پیروزی خود را در نیم فصل دوم رقابت‌ها با مربیگری مریم ایراندوست بچشد.

آویسا خوزستان ۱ - ۶ شهرداری بم

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در این هفته با زدن ۶ گل به تیم آویسا و کسب ۳ امتیاز این دیدار همچنان در صدر جدول باقی ماند و در چهارده هفته پیاپی بدون هیچ شکستی به کارش در لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه داد.

همیاری ارومیه ۰ - ۱ پالایش گاز ایلام

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز یکی از مدعیان لیگ امسال با تک گل کوثر عنبری حریف ارومیه‌ای خود را از پیش رو برداشت و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد تا فاصله اش با سایر رقیبان حفظ شود.

شهرداری سیرجان ۷ - ۰ زاگرس شیراز

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در یک بازی پر گل حریف شیرازی اش را از پیش رو برداشت و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کرد، در این دیدار زهرا علیزاده و افسانه چترنور ملی پوشان تیم سیرجان هت تریک کردند و هستی فروزند گل دیگر این تیم را به ثمر رساند.

سینا بوشهر ۱ - ۴ سپاهان اصفهان

تیم فوتبال بانوان سپاهان در این هفته با دبل شقایق روزبهان و گل‌های رقیه شهبازی و نگین زندی حریفش را از پیش رو برداشت و با کسب ۳ امتیاز این دیدار راهی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان شد.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.